Pampers Active Fit

Jag har testat denna blöja och fick faktiskt fram ett ganska positivt resultat.

Tidigare har jag alltid tyckt att pampers inte är något för flickor. Blöjorna har jag alltid upplevt som fuktiga inuti trots att jag byter efter första kissningen (vilket jag anser att man ska). Varför det blivit såhär vet jag inte. Kanske tjejer kissar en större mängd i taget och mer sällan?

Med Pampers Active Fit var det inte samma sak. Dessa var supertunna, till synes bekväma och kändes inte alls fuktiga. De verkar hur bra som helst och jag kommer faktiskt nu våga mig på att köpa pampers igen.

Har du provat denna blöja? Vad tyckte du?

/Madde

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi låter som du jämför barn med okastrerade hanhundar (pojkar som småskvätter), nej men allvarligt talat, som jag sa tidigare så tycker jag blöjorna känns blöta på utsidan. Fast det är ju bara nattblöjan annars har dom funkat bra. Stoppar inte mjölk relaterad diarré men vilken blöja gör det? ^^

2010-10-24 @ 14:49:55
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag tycker inte om dom faktiskt. Jag känner tvärtemot dig, att Pampers inte är något för pojkar. Deras New Born-blöjor är dock riktigt bra. Men nej, jag väljer hellre Libero då. :)

2010-10-25 @ 09:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0