Seg förkylning och barnkalas!

Den ger sig inte! Förkylningen alltså.. Men jag ska försöka att prata om roligare saker hädanefter.

 

Imorgon ska J på 6-årskalas hos en kär vän till henne. Hon blev överlycklig över att ha blivit bjuden, lilla pluttan. Så under helgen ska en present bli inhandlad. Antingen idag med pappa, eller imorgon förmiddag med mig. Och så måste vi leta fram en vit t-shirt (det var drescode på det, jag antar att de ska göra tryck på tröjorna). När hon kommer tillbaka hem från kalaset på söndag är hon nog världens lyckligaste, tror jag.

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja jag låg och tänkte på det igår, undrar hur bebis ser ut. Vem kommer h*n vara lik. =)



Krya på dig!

2010-10-16 @ 15:53:13
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0