Sommaren som gick

Jag och J på väg till stan

J stannar och ser på konst


Familjen Fem på promenad i bostadsområdet

E o N med pappa


J pausar med en rutch


Familjen fem(-J +min mor) firar midsommarafton

Honey eats icecream


Jag och älskling


En av minst hundra


E åker motorcykel


Jag ska åka brandstång? Nej, men hjälpte precis N.


Far och dotter (N)


N vid den intressanta megafonen


E klättrar för fullt


Jag och kärleken


Kvällen avrundades med pizza och film
tillsammans med Jonas (och mamma).

För övrigt var mamma paparazzi-fotograf på midsommarafton, och tog många utav bilderna från denna dag


J 5 år!

Jag hittade endast en bild där J inte visade ansiktet så mkt.
Men hon hade väldigt kul och fick mycket fint.


Jag och J i Stockholm

J tycker att trappan är rolig


J inne i stora salen som bl.a leder till slottskyrkan


J tittar på den söta björnen som "fiskar"

Tyvärr hittade jag inte fler bilder från detta tillfälle där hon inte visar ansiktet. Men lite är bättre än inget!

Nu har ni så äntligen fått lite bilder. Güt!

Dessa kanske håller er mätta ett litet tag? Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul med lite bilder, och vad fina dom var!

2010-10-24 @ 12:29:54
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: martha

Härliga bilder :)



Nu fick jag en släng av sommarlängtan även om jag ser fram emot snön :p (som jag hoppas kommer. höhö :p)

2010-10-24 @ 13:29:58
URL: http://marthab.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jätte fina bilder. Kul att se. :D

2010-11-01 @ 21:47:43
URL: http://popsuzzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0