En karl och massa annat

En karl är en vuxen och en pojke, ingen tjej. Eller hur? *paus* Och den här juicen sticks i min hals... Prova i din hals! Hon ser fundersam ut. Kanske för att allt är blandat här? Hon tittar på framsidan av förpackningen. Mamma, den här frukten har jag aldrig ätit *pekar* och den är blandad. Mmmm! *klunk klunk klunk* Mamma, jag vill inte ha mer.. *rynkar på näsan* *paus* Eller jo det vill jag. Får jag hälla i juicen i muggen? Snääääälla.

Lite senare när hon druckit upp nästan allt: Jag vill inte ha juicen, kan jag slänga den? Innan jag hinner svara: Eller ne, jag ställer den i kylskåpet. Då blir den kallare...

Barn (i detta fall J): underbara och fulla av miljoner tankar.

Kommentarer
Postat av: Sussi

hehe lite kul att du skriver hennes söta kommentarer. man undrar ju vad det är som går runt i huvudet på dom :D

2011-05-02 @ 18:40:13
URL: http://popsuzzi.blogg.se/
Postat av: alexandra mamma till Tove

hahaha.. så klokt ..

2011-05-02 @ 20:18:52
URL: http://axdal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0