Rabarberpaj?

Funderar på att förbereda en rabarberpaj ikväll, inför morgondagen. Jonas har födelsedagsfika, han fyllde nämligen den 9 juni. Stora pokken!
Jag har en tvätt i maskinen nu, en ren i torkskåpet och en som väntar på sin tur att tvättas. Hur blir det såhär? Jag tvättar ju som en galning, haha! Dessutom har jag en att vika, som är torr (från igår kväll).
Jag ska fundera ut middag medan jag viker tvätt, hänga en tvätt och slänga in en ny, åka iväg en liten sväng med barnen och handla inför helgen, laga mat när vi kommer tillbaka, äta, duscha barn osv. Jag är en mycket upptagen kvinna!
Ha en trevlig helg mina kära vänner. Och om ni har ett smarrigt recept på hemmagjord vaniljsås, lägg det gärna i en kommentar till detta inlägg.
Ciao!
Jag fortsätter att efterlysa en lösning på mitt problem: trots att jag använder styckesindelning (dubbel-enter) innan jag publicerar inlägget, trycks texten ihop och all luft emellan försvinner. Varför? Help me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0