Raska augusti, lugnare september

Skoluppgiften, om Astrid Lindgren och hennes berättartektnik, som skulle vara inne den 15 augusti, senast, lämnades utav mig in den 15 augusti klockan 23.59. Phew! Det är hårt att vara helhetsanställd för sommaren augusti ut, samtidigt som jag är trebarnsmamma, blingosäsongen startar imorgon, första visningen är redan imorgon (med alla förberedelser för det), skolarbeten ska in ett efter ett och ett par nya böcker ska köpas in samtidigt som några gamla ska lämnas in på bibblan. Men det är just denna del av året som det blir lite överlappningar. Och jag klarar sådant, tillfälligt. För jag vet, att i september lugnar tempot ner sig lite igen.
 
Samtidigt vill jag inte att sommaren ska ta slut.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0