J-mamma utflykt

Jag och stora tjejen var på tekniska kvarnen idag och hade jätte kul! Det finns så mycket tokigt där. Dessutom är J alltid mycket uppmärksam på ny lärdom. När vi åkte därifrån sade hon att det roligaste var elektriciteten. Men jag vet inte om hon menade all lärdom om den eller om det kanske fanns något experiment med elektricitet.

När vi var färdiga där åkte vi direkt iväg till min mamma och hade en visning. Det är första gången J var med på Blingovisning utanför hemmets fyra väggar. Hon hade kul, hon älskar ju Blingo. Det absolut roligaste hon gjorde var att få låna mormors kamera och fota visningen. Min lilla fotogalning/blivande fotograf! En fin dag med min stora tjej<3

Förresten! Hon har förutom två lösa tänder även två nya mjölktänder som tittar upp bakom! Stooor tjej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0