Sista och första

Jag lämnade in det sista arbetet på bildkursen igår. Vi hade vår sista redovisning och lektion. Det är bara betygssamtalet kvar, vilket infinner sig imorgon.

Nästa vecka börjar matematikkursen som är på tekniska (?) men även distanskursen Astrid Lindgren. Som jag har längtat! Speciellt efter Astrid. Nu ska jag äntligen få läsa skönlitteratur för första gången på länge (det har man vanligtvis inte tid med när man pluggar). Var till biblioteket på stan och hämtade 13 böcker till den kursen igår. 2 till ligger på mitt lokala bibliotek och väntar. Bara tre är annat än skönlitteratur. Så rolig kurs! Men den kommer att ta lite tid från den o så viktiga matematikkursen. Därför tänkte jag börja läsa redan nu!

Bilden är ett av de sista studium som jag gjorde under min fördjupning i bildkursen. Kanske inte så verklighetstrogen men jag tycker absolut att min kunskap fördjupats.

Nej, ska som sagt läsa nu.

Ha det bra alla där ute. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0