Hemma igen

Vi kom tillbaka hem i lördags, efter en otroligt mysig vecka i mormor och Anders hus. Det var länge sedan som vi hade det så lugnt och skönt under en hel vecka (det gjorde verkligen under på barnen att inte vara hemma!). Det har varit lite mer livat sedan vi kom hem, men inte så farligt faktiskt. E o N har mest bråkat framåt kvällen och J har mest varit tjurig på morgonen. M a o har det baserats på barnens trötthet, och trött får man ju vara.
 
Idag har barnen ritat massor, massor eftersom att de fick nya trä-/blyerts-färgpennor igår. Om det är något mina barn gillar att få så är det pennor, målarböcker och dyl. De blir lika entusiastiska som när de får en leksak, trots att de redan har så mycket kritor, pennor o pyssel. Där är de nog lite som mig. Jag blir glad om jag finner en typ av penna med någon speciell egenskap som jag vill ha och inte har, vilket inte händer så ofta (men oo så trevligt det är att köpa pennan då!).
 
Jag sitter på jobbet just nu. Jag har jobbat i 6 1/2 h och har 3 1/2 kvar. Jag känner verkligen att det kommer bli super-duper att gå till sängs när jag kommer hem. Jag är så trött denna natt!
 
Natti på er alla där ute som får sova och faktiskt gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0