Fundelerar +hänt på senaste

Kommer jag någonsin att bli färdig med dessa två arbeten som jag håller på med nu?
Ja mest troligen, eller; ja självklart. Men jag vill fokusera bara på matematiken nu känner jag. Inga extrakurser i höst inte (ska försöka hålla mitt löfte).

Idag ska jag åka iväg o fira min kära gammelmormor! Hon fyller år och ska firas av släkten. Det kommer att bli trevligt tror jag, som alltid. Hon är så go så.

Igår firade vi valborg hemma hos mormor med brasa och korvgrillning. Jag, Jonas, E, N, mamma, mormor, hennes man, morbror, hans fru och deras barn. Samtliga hade trevligt och barnen hade mycket att prata om på vägen hem. På kvällen åkte jag och mamma upp på stan för att kolla på brasan. Det finaste var nog raketerna.

Här om dagen var jag , E o N på namngivningscermoni för min kusin. Min kusins föräldrar hade varit väldigt flitiga med alla förberedelser, så allt var perfekt. Det var kul att få delta och barnen hade jätte roligt. Mest kul hade de när de kivades med mamma, men huvudsaken är kanske att de hade kul? Nej, helt ärligt, det roligaste skulle de själva nog själv säga var när de klappade på min kusin, när de hittade en myra som de försökte fånga och när de lekte i lekrummet.

Nu ska jag göra iordning mig, har pluggat mig halvdöd. Vi skrivs!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0