Oops i did it again!

Oj, nu var det en evighet sedan jag skrev. Igen... Det är bara att konstatera, som så många gånger förr: jag har ett ojämt flyt här i bloggen. Ibland skriver jag ofta och ibland sällan, det baseras helt på tid, lust och minne.
 
Höstterminen startade idag. Känns BRAA! Jag fick vikarieerbjudande på en förskola idag (bara denna dag alltså). Känns BRA! Kunde dock inte ta vicket eftersom att jag skulle till skolan. Men det är ändå kul att veta att jag inte är bortglömd där på Pelmatic. Sedan så har jag redan jobb så det räcker september ut . På sin höjd kan jag klämma in 2-3 dagar till. Annars hinner jag inte med studierna! Mitt sommarjobb (heltid, natt) som assistent förlängdes till sista september istället för sista augusti. De behövde mig egentligen på en fast tjänst där, men jag var tvungen att sätta skolan i första rummet. Synd, då jag verkligen trivs på mitt jobb. Men jag är välkommen tillbaka, när jag kan. Kanske i vår, annars i sommar (dock känns sommaren långt borta, längtar redan!).
 
J trivs i första klass. Hon fullkomligt lyser när jag hämtar henne i skolan. Mitt underbara skolbarn. E o N har jätte kul, nu när de är tillbaka på förskolan efter sommarlovet. Mina godingar.
 
Nu ska jag skriva lite till på skolarbetet. Sen sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0