Mormor-dagis

Idag ska småttingarna till sin mormor istället för dagis. De är överlyckliga! De tycker mycket om sitt dagis, men mormor är något helt annat såklart. Skönt för mamma-hjärtat också att lämna över barnen till någon som har ögonen enbart för dem. N's atopiska eksem har stegrat på dagis och att smörja kan de inte tänka sig verkar det som, så vi har fått gjort det vi kunnat morgon och kväll. Men idag har jag bett mamma att smörja så fort det börjar se torrt ut. Igår hade N honungsinpackning också, vilket jag redan ser resultatet av. Min lilla älskling. Tycker så synd om henne <3

Jag då? Jo jag jobbar på som vanligt, om inte mer. Jag tycker om mitt jobb, finns inte en dag som inte är trevlig. Tänk hur jag bara snubblade över det på en något sen sommaransökning förra sommaren. Vilken tur jag har!

Skolan börjar till hösten igen och jag går ner till 56% på jobbet igen. I höst ska jag läsa mer bild på örebro universitet och så litteraturvetenskap på linnéuniversitetet. De båda täcket 15hp tillsammans så det blir inte heltidsstudier i höst heller. Från januari däremot läser jag 100%, då kör jag nämligen sista året, det med pedagogik. Läskigt! Att bli färdig sen alltså. Då går jag inte i skolan mer. Tur att jag ska tillbaka till skolan ändå, men som lärare ;) love it


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej !

Blir så glad att du mår bättre nu.

Önskar dig en trevlig sommar.
kram/ Natalie

2013-07-17 @ 09:14:11
Postat av: mamma

Det är alltid kul o ha Mormors hjärtan här <3 <3 <3

2013-09-11 @ 14:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0