Plastbanta


Som en del av er vet så plastbantar vi. Vissa saker har varit enkla att plocka bort. Men när det gäller de underbara barnen, som ju allra minst borde vara omringad av plast så är det svårare. I våras plasbantade de sina barnrum på egen vilja. Och de vat otroligt målinriktade, de underbara små. Men det finns så otroligt många saker som det kan vara otroligt svårt att skiljas ifrån. Varför det som blev kvar (lite mer än hälften), sakteliga tunnas ut med hjälp av oss. Oftast i samförstånd med barnen men ibland utan att de vet (sådant de har glömt existerar). Här är den senaste rensningen. Så goa saker, men thats the way it is. Detta är också god övning för mig (och barnen) att inte bli så jäkla fäst vid ALLA småsaker, hehe.

Ne nu ska jag göra iordning mig för jag ska iväg med yngsta svägerskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0