Skärtorsdag

Denna dag har jag till större del umgåtts med min dotter N. Vi åkte först till köpcentret och handlade klänningar och öppna skor till henne och E. Lika bra att vara ute i god tid, tänker jag. När vi var färdiga på köpcentret åkte vi till IKEA. Där tog vi oss lite mellis och köpte sedan en pall till hallen och en trådback till en tom garderob. Slutligen åkte vi till mataffären och storhandlade.

Gissa om vi var trötta i benen och knoppen när vi väl kom hem! Jag kände en migrän komma krypande, men den rann av mig som tur var. Jag tog en mysstund med småttingarna i en av deras sängar, det var så mysigt att jag var nära att somna. Jag liksom blev kall i hela kroppen och ögonen kämpade för att stängas. Så jag hoppade upp och ruskade liv i mig själv. För jag måste skriva några rader på min examinationsuppgift. Sedan dess har jag funderat och undvikit att närma mig dokumentet. Jag...orkar...verkligen...inte. Men jag måste, så nu är det jag som sätter fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0