Äh, nu får det duga!

Utseendet på bloggen alltså. Det är bättre än innan iaf, ska göra om sidan helt och hållet någon annan dag.

Ush vad jag kommer vara trött senare idag. Vaknade vid 4 imorse av att E var hungrig, N vaknade förstås också. Jonas och jag hjälptes åt att mata dem. Jag har sedan dess inte kunnat somna om. Mestadels pga att jag har fått nässelutslag på ena benet, pga pollenallergi(?). Det kliar väldigt mycket och svider (även om man inte kliar tillbaka). Jag har även besvär i gom, örongångar, näsa och ögon pga pollen. Vet dock inte exakt vad jag är allergisk mot för pollen.

Nehe, frukost med J (som precis nu kom upp) och en kaffe på det här. Då känns det nog bättre!

Skrivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0