Att älska sig själv

Jag tycker att det är väldigt intressant att sitta o läsa gamla inlägg i min blogg.

Jag sitter här och asgarvar åt saker jag skrivit som bara är menade som "roliga" (jag kommer verkligen bra överrens med mig själv!). Efter några inlägg kanske jag sitter och ler, åt saker som handlar om barnen. I nästa sekund kan jag undra hur jag tänkte när jag skrev så konstigt, eller om jag någonsin fått betyg i ämnet svenska. Men så helt plötsligt ser jag ett inlägg med exemplarisk svenska och får för mig att jag borde skriva "for a living". Haha...

Men.. Det är vikitgt att älska sig själv! Ibland har man riktigt bra egotoppar. Inte på så sätt att man sätter sig själv först, utan mer att man faktiskt ser sig själv och vad man är kapabel till. Och jag tror att jag är uppe på en sådan topp nu. Det känns skönt. För det är först i ett sådant här skede som kreaktiviteten brukar börja visa sig. Man måste se sig själv för att se det man skapar. Eller ja, så känner jag vilket fall.

Nu måste jag sova. Ciao!


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Jag älskar dig, du knasiga fisboll <3

2010-04-14 @ 23:30:15
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0