Körkortsteori

Nu ska jag ta och läsa lite körkortsteori också, så att jag får det gjort. Det har handlat så mycket om matematiken på senaste tiden att det inte är klokt. Men jag är snart färdig med den, som tur är. Även om jag gillar matematik läser jag inte under de bästa omständigheterna.

Innan jag börjar läsa, ska jag sätta på en maskin med tvätt och efter jag läst ska jag vika gårdagens tvätt. Efter det gör jag lunch och diskar, lite halvt kombinerat. Tills dess borde tjejerna ha vaknat, senast.

Jag skriver kanske något mer intressant senare idag. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Martha

somna flickorna dnabbt i förmiddags?:) fick du mitt mess sen som jag skicka sen i eftermiddags

2010-04-07 @ 17:28:49
URL: http://marthab.blogg.se/
Postat av: Martha

ja, jag sa det till han :p jag bara: det var min kompis ettåriga dotter som inte fick som hon ville. han bara: ¨då var det alltså ingen katt. hehe.



aha! nice preice. hur många matte test har du kvar?

själv har jag gett upp matten heelt.

2010-04-08 @ 20:16:20
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0