Påskfirande med J

Idag blev det bara jag och J som åkte till min mormor för att fira påsk. Jonas, E och N fick till att stanna hemma. E och N har nämligen haft problem med magarna. Och då vi inte riktigt visste om dem var sjuka eller inte, kändes det onödigt att chansa.
Under tiden som jag var borta hann E bli bättre och om dem är fullt återställda imorgon måste det ha haft med den nya vällingen att göra (som vi för övrigt slutat med, för att istället prova längre fram).

Jag och J hade väldigt trevligt och tyckte att både mat och fika var gott gotti gott gott. Vi cyklade förresten ner till mormor. Våren låg i luften och det kändes underbart! Hem fick vi skjuts, då det blev lite senare än tänkt. Tack mormor!

Nu hinns det inte med att skriva mer. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha jag läste bara lite snabbt o fastna för "magarna" tänkte va fasen är ungen en kossa? Men sen såg jag att det det stog E framför

2010-04-04 @ 06:56:44
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0