Allt händer på en gång!

Ja, så känns det just nu!

Samtidigt som heltidsstudier på universitetet börjar på måndag, börjar också min "karriär" som blingoförsäljare nu i helgen. Jag är dessutom på slutspurten utav körkortet och håller på att avsluta bokföringen för det senaste halvåret på en lokal förening.

Jag har ringt en massa folk som har med nästa års skolstart för J att göra och har framför mig att reda ut den framtida barnomsorgen åt småflickorna(med start i januari).

Jag var precis i stockholm med J och ska planera en vistelse på Childrens (tillsammans med en vän till henne) nästa månad.

Vi har flyttat saker till förrådet men behöver lägga ut annonser, på diverse prylar som vi inte ska spara.

Vi har fått ordning inne i garderoben här hemma, men måste sälja iväg datorbordet och på så vis finansiera en del utav planen på att förlänga lagerhyllorna här inne(där en del av hyllorna ska agera datorbord). Fast egentligen har vi inte riktigt bestämt oss om vi vill spara datorbordet eller inte..

Jag har ordnat med jätte mycket litteratur inför kursstarten på skolan, men har fortfarande några trådar kvar att dra i.

Jag behöver läsa allt annat än skönlitteratur i helgen, närmare bestämt; körkortsteori, Blingo-info och några stycken ur ett par-tre böcker inför skolstarten. Men det är inga problem, jag läser fort som bara den. Det svåraste kommer vara att memorera ordentligt ang Blingo. Jag får nog accpetera att det inte kommer fungera helt problemfritt såhär i början.

Något jag inte får glömma är att jag måste ta bort mitt gamla nagellack inför morgondagens visning...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill gärna boka en visning, eller hur det fungerar?

2010-08-28 @ 13:14:45
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0