Universitetet

Igår var jag på välkomstdag på min nya skola. Jag träffade på Maria (som jag läste med på folkhögskolan), och vi slog följe resten av dagen. Vilket kändes både trevligt och tryggt (eftersom att jag känner henne sen tidigare).

Dagen var väldigt informativ vilket gjorde att man blev ganska trött. Men det var nyttigt med all information och så fick man lite viktigt material dessutom. Jag såg även till att registrera mig på studentforumet och anmäla mig till en kursgrupp.

Så nu har jag åtminstone lite bättre koll på läget. Dessutom har jag än sålänge fått reda på att fem personer, som jag känner sedan tidigare, ska läsa vid universitetet nästa år. Fint! Inom tid får jag nog se att det är ännu fler.

Nu ska jag dona här. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0