Vilken luring

Igår var jag och Jonas på Bio.

Jag hade flera dagar tidigare lurat i honom att vi skulle ut o övningsköra. Men lagom tills han kom hem hade jag lagt fram finare kläder och lite smått o gott man kan behöva när man gör iordning sig+biobiljetterna. Snacka om att han blev förvånad (och glad) när han insåg att det var en "date".

Ett problem var att han var lite sen hem, men tidbristen sprag vi ifatt. Jag hjälpte honom att göra iordning sig. Vi skyndade oss till bilen. Han körde effektivt. Vi skyndade oss att ta ut biljetterna. Sedan tog vi det ganska lugnt fram tills filmen började.

Salongen var extremt liten, men den hade sina resurser i form av ljud och bild (så det kompenserade). Vi satt i en soffstol och höll varandra i handen, lutade oss mot varandra och bara njöt av filmen.

Filmen var förstås jätte bra och vi strosade långsamt mot bilen efteråt, hand i hand. När vi kom fram till bilen stannade vi till på trottoaren, höll om varandra och såg varandra i ögonen. Där stod vi sedan en stund och mös över att bara vara varandras.

Sedan gick vi in i bilen och jag körde oss hem.

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej Madde! Vad gullig du är o du o Jonas tillsammans<3 Håret reste sig på armarna o en tår kom, när jag läste ditt inlägg! Tänk om alla par vore som er.. vad livet skulle vara lättare för dem alla!Önskar er all lycka o välgång i livet:)<3/ Kram! Kram! /Alice

2010-08-11 @ 08:14:00
Postat av: Jenny

Kul att vissa får en lyckad date morr på SF

2010-08-11 @ 08:41:24
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Åh, så mysigt! Det är härligt att bara få vara med varandra ibland. Även fast man är mamma & pappa 100% av tiden, så kan det vara skönt att bara vara "sig själva" ibland. :)

2010-08-11 @ 09:53:17
URL: http://sabinamedf.blogg.se/
Postat av: nattis

2010-08-11 @ 10:07:17
Postat av: nattis

naaw, vad gulliga ni är! :)

2010-08-11 @ 10:07:45
Postat av: martha

ååååh. vad gulligt! :)<3 Nu fick du mig att längta efter en karl :p



2010-08-13 @ 14:33:49
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0