Sockerfritt

Idag ska jag och stora tjejen till att baka lite sockerfritt till helgen. Då ska vi nämligen ha ettårskalas för våra två småtjejor. Hur blev dem ett år? Jag minns knappt vägen hit. Eller jo, jag minns. Men jag minns den inte som lång. Lustigt!

På lördag blir det fika för Jonas "släkt" och på söndag för min. Vi är lite många i min släkt, så vi skulle aldrig få plats med bådas i vår lägenhet. Lite smått tråkigt då dem inte träffats direkt mycket förutom på dopet. Men vi får ordna med lite mer sammankomster här framöver.

Nu ska jag leta fram något bra sockerfritt recept. Kom gärna med förslag om du vill!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blir trevligt att ses! Jag fattar inte heller att tjejerna blir ett år!! Antingen kommer jag o Mira eller jag, Daniel o Mira eller så kommer jag själv om Daniel har kommit hem men e trött o vill vara hemma med vovven. KRAM

2010-03-23 @ 12:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0