Sökande finner svar

Så småningom vilket fall!

Jag sökte nämligen till universitetet igår. Det blev en lång lista!
Men det gäller att ha backupplaner då jag insett att de linjer jag helst vill in på inte tar in så många som man kanske skulle kunna tro. Vi får se vad det blir.
Om jag utav någon konstig anledning inte skulle komma in på någon utav de linjer jag suktar efter kan jag alltid läsa lite extra gymnasiekurser i höst. Så som Matematik D, Fysik A+B, Kemi A, Naturkunskap B eller något liknande.

Jag ska göra färdigt matematiken(räknade senast igår) och skicka in mina betyg till studera.nu, så att ansökan blir fullständig. *pirripirr*

Synd bara att det tar så lång tid innan svaren dimper ner i brevlådan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0