När blev detta en bajsblogg?

Idag vaknade jag utav att tjejerna tjoade glatt. När jag satt mig upp slog en vägg utav bajsdoft emot mig med full kraft. Det första jag fick göra denna vackra dag blev då alltså att duscha två småtjejer, tvätta sängkläder och göra rent sängar. Det var bajs högt och lågt, hur de nu gått till?
Det positiva i det hela är att dem nu redan är duschade, vilket gör att jag slipper tänka på det ikväll. Även om själva bajsdetaljen i det hela inte var den trevligaste.

Senare idag kommer J och Jenny. J kommer för att stanna tills på torsdag om jag inte minns fel, Lars ska ligga ute med jobbet i gbg. Det ska bli skönt att ha henne hemma på en sådan vecka som hon egentligen inte ska vara här. Det innebär ledighet för hennes del och hon kan vara hemma och umgås med mamma sin. Vi får se vad man kan hitta på för skoj. Kanske, möjligtvis tar vi en promenad ner till min mormor en solig(?) dag.

På torsdag har jag förresten körlektion. Vi får se hur vi går tillväga för att lappa ihop det med hämtning/lämning utav J. Det kan bli ett himla knåp ibland. Denna körlektion, precis som den förra, ligger på en tid då Jonas jobbar. Så jag har ordnat det som så att mamma barnvaktar E och N. Jag har dock inte frågat om J ännu, så det måste jag göra alt. avboka lektionen. Det blir till att reda ut idag.

Jag berättar om helgens 1års fikande senare idag.

Nu måste jag dona lite här. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0