7-års kalas!

J fyllde 7 år i tisdags (mitt stora barn!) och hon väcktes med en rejäl frukost på sängen. Den bestod utav macka med vindruvor och sju ljus, en bulle, en tallrik med jordgubbar o grädde, en liten chockladbit och två presenter. Vi kalasade lite senare på eftermiddagen bara vi i familjen. J fick en gitarr och ett ställ till den, 6 st blingo-plagg, lite vit lera (som man kan måla när den torkat) och ett verktyg i trä som man har till leran för att t ex göra mönster. 
 
Idag hade vi kalas för släkten. Julia hade jätte roligt och blev glad för allt roligt sällskap och alla paket. Bonusen var nog att alla hennes syskon var med henne och lekte under hela kalaset. Jag vill tacka alla som kom till kalaset, det var jätte trevligt. 
 
Nu ska jag sova i ett par timmar, sen åka och jobba en natt.
 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Bellson

Det var roligt att komma och träffa min kära familj och mina fina och underbara systerdöttrar. dom börjar bli så stora nu. tiden springer verkligen iväg...
love u all <3

Svar: Tack för att du kom. Alltid lika kul :)
Madd1sh

2012-07-10 @ 00:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0