Pyssel

 
Idag på jobbet (jag har natt-vak) har jag pysslat och knåpat med en sak som jag ännu inte riktigt kan visa. Dels för att den inte är färdigt riktigt ännu men även för att någon annan ska få den. Jag kan lägga upp hela bilden imorgon. Just nu har jag en paus från pysslandet, vilket alltid kan vara bra. Man ger sig själv lite ny kraft vilket föder nya idéer. Jag har ungefär en tredjedel kvar att pyssla med, vilket jag tänkte spara till senare inatt.
 
Vad gör du när du behöver fördriva tiden?
 
Jag sitter här, vaken om natten.
Alla i huset sover, utom katten.
 
Tillsammans med mig han vakar,
lyssnar till mig och bejakar.
 
När natten är slut åker jag hem,
katten han sover till kvart över fem.
 

Haha, nej nu vet jag inte vad som hände. Inspirationen drogs tillbaka likt en check utan täckning.
 
Nu slutar jag skriva.... Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0