Plugg!

Nu ska jag ta och fördjupa mig lite inom Sikismen! Arbetet jag ska göra har temat österländska religioner. Det är meningen att man ska fördjupa sig inom en inriktning och sedan jämföra denne mot de större österländska religionerna. Jag tror att det kommer att bli ett ganska intressant arbete. Om inte annat kommer jag att lära mig en hel del nytt.

Jag ska även hinna med att räkna matte idag, då mitt mål är att hinna göra ett individuellt prov i ett kapitel i Matematik C. I slutet utav denna vecka. Det hinns nog med, inget att oroa sig över.

Utöver skolan kan jag mest bara tänka på barnen och min karla-karl. De är otroligt underbara hela högen.

Nej, nu sätter jag igång. Barnen sover och karln diskar, så det är bäst att passa på så att man hinner göra lite i lugn och ro (resten får göras under skratt, gap och diverse buller hehe ).

Hej o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0