Folket utan åsikter

Det är ni, mina läsare.

Om det inte vore för att jag hade en (inte så tillförlitlig) statistikmätare, hade jag inte vetat om att jag faktiskt har läsare. Ja, eftersom att ni aldrig gör er hörda. Ni tycker aldrig till om mina inlägg. Är det för att jag är tråkig och för normal? Eller är jag så pass galen att ni inte vågar tycka till utav ren och skär rädsla? Skämt o sido..

Igår var jag till mataffären och sedan blomaffären med mormor. Senare åkte jag, Jonas, E o N på födelsedagsfika hos min gammelmormor. Det gick ganska bra för tjejerna, men de blev trötta efter ett par timmar och åkte hem tillsammans med Jonas. Jag kom hem någon timma senare, åkandes med mormor.

Väl hemma planterade jag och Jonas blommor (de jag köpte tidigare) på balkongen. Det blev fint. Och så kändes det skönt att (äntligen) bli av med påskliljorna.

Idag ska jag ta mig en joggingtur ner till mormor på en pratsam kopp kaffe med nybakt kaka till. Sedan får vi se vad dagen bjuder på.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är INTE tåkig!! Jag läser din blogg så fort du har skrivit, min dator tycker bara inte om när jag ska lämna kommentar så det brukar oftast inte komma fram. Gör ett försök nu då =) Kram

2010-05-02 @ 11:34:13
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: martha

joggingtur är bra :) inte för att jag joggar överdrivet mkt :p

2010-05-02 @ 12:14:18
URL: http://marthab.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Jo, jag finns men jag är en dålig kommenterare. Jag svara aldrig på något osv, jag sitter aldrig ner, jag bara slösurfar, skriver lite skit & sen bryr jag mig inte - även fast jag vet att man blir glad av en kommentar.

Nu är barnen borta för natten så NU, nu ska jag skriva! Och vi måste verkligen ta tag i det här med att leka & dricka kaffe!! Det är mitt fel för jag svarar aldrig :( Förlåt..

2010-05-02 @ 21:16:34
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0