Boka din BLINGO-visning!

Nu är det hög tid att boka in sin BLINGO-visning till hösten (om man inte redan gjort det!). Jag sitter redo med min almenacka här!

BLINGO är kläder skapade i ekologisk bomull, med omtanke för dem som skapar kläderna, naturen och oss som bär dem. De är mjuka och sköna och skapas i flera olika stilar, för att passa alla. Kollektionen innehåller mest kläder till barn o
ch kvinnor men minst ett plagg till män brukar finnas med per säsong.

En BLINGO-visning kan se ut hur som helst. Innan värmen försvinner kan man t ex ha den utomhus, i gröngräset sittandes på picknick-filtar. Man kan ha den i samband med föräldraträffen, eller andra sammankomster med vänner eller familj. Man kan ha en visning under tjejkvällen, straxt innan man ska gå ut. Man kan ha allt ifrån en tre-timmars visning till en snabb-visning på tre-kvart. Din visning ska passa din vardag, och kännas "du". Det enda du behöver göra är att bjuda dina vänner och ev ordna fika, lunch eller bara vatten beroende på hur du brukar göra när du har vänner över. Jag fixar resten!

För mer info, titta på www.blingo.se


Du kan kontakta mig här, via kommentarsfunktionen, eller maila mig på [email protected] . När vi har fått kontakt där, får du mitt arbets-telenummer för att underlätta fortsatt kontakt.

Boka nu, innan ditt favoritdatum går åt. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0