Idag hann jag mycket

Idag hann jag mycket.
 
Jag gick upp på morgonen och plockade lite bortikring i lägenheten, sen pluggade jag en lång stund, åt lunch, satte igång en tvätt, duschade, toppade och klippte lugg på stora tjejen, plockade fram till stora tjejens skolkort imorgon, packade iordning jobbväskan, lagade dragkedjan på stora tjejens favorit-resväska, var på undersökning hos tandläkaren, stannade till hos mamma och fikade jordgubbspaj (skulle eg ha vilat men vad för kort stund kvar), åkte till Lisa vid 18 på Tupperware-party, bokade in en Tupperware-visning hos mig i september, åkte hem till mamma och sov en sväng, åkte till jobbet.
 
Jag kommer inte på så mycket mer att skriva om just nu, jag återkommer vid annat tillfälle med intressantare läsning.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0