Mycket att minnas nu

Jag känner verkligen att jag är inne i en period utav att det är mycket att hålla reda på. Jag får hoppas att inte hjärnan sviker mig när det är något viktigt. Men vad har man inte sin kalender till?
 
Augusti
Min sista månad som heltidsanställd nattjobbande assistent, ev vickar jag lite i höst.
 
8: Idag har jag gjort lite intervjuer till inför ett seminarium under min andra skolvecka i sep. Idag lämnade jag också in Astrid Lindgren uppg nr 3. Ca 17000 tecken blev det, så jag känner mig en hel del nöjd. Därefter åkte jag till jobbet, för det är jobbnatt inatt.

11: Kickoff med Blingo Stockholm. Något jag åker på varje inför varje säsong. Det ger en riktig boost och är jätte kul. Jag får hoppas på att jag lyckas byta bort min jobbnatt bara, så att jag kommer iväg. Vi får se.. Ev jobbnatt alltså.
 
Någon dag här emellan ska jag till tandläkaren (vilken dag var det nu igen?).
 
15: Senast idag ska Astrid Lindgren uppg nr 4 in. Endast 6000 ord dock, men måste läsa och finurla innan jag kan få ihop dem.
 
16: Blingos säsong drar igång igen, vilket förutom visningar innebär ordnande med nya kollektionen och inbokning av fler visningar och mycket annat. Jag har premiärvisning hemma hos mig.
 
17: Blingovisning hos mig
 
19: Blingovisning hos mig
 
20: Stora tjejen J börjar första klass, efter ett skönt sommarlov på ca 8 v! Inför detta har vi köpt ett skrivbord med tillbehör och ska åka iväg för att kolla på pennskrin osv. Både jag och stora tjejen är pirriga inför denna dag. Vad stort!
 
E o N börjar förskolan igen efter ett skönt sommarlov på ca 8 v.
 
21: Jobbnatt
 
23: Jobbnatt
 
24: Jobbnat
 
25: Jobbnatt
 
26: Första blingovisningen hos en värdinna för denna säsong.
 
27: Jobbnatt
 
28: Jobbnatt
 
31: Sista jobbnatten som heltidsanställd sommarvikarierande assistent!
 
Senast idag bör ett stort arbete om matematik och genus vara färdigt, men helst tidigare!
 
September:
 
1: Andra blingovisningen hos värdinna för denna säsong
 
3: Min bror Krille fyller år. Whoop whoop!
 
4: Skolan börjar!
 
8: Tredje blingovisningen hos värdinna för denna säsong.
 
 
Det finns mer att tillgå till denna lista men så fort hösten drar igång på riktigt så lugnar det sig lite, det är bara såhär i skarven som det kan bli himla mycket att dona med. Nu ska jag få i mig lite mat här på jobbet.
 
Natti natti till er trötta, icke nattjobbande människor där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0