På jobbet

Föregående natt på jobbet var som en dans på rosor, men denna natt är jag fruktansvärt trött. Sådär så att man känner sig mör i musklerna och bara vill gosa in sig i något mjukt o sova.

Men sova ska jag såklart inte göra. Därför sitter jag här på en stol, vid ett bord med datorn framför mig, skrivandes. Det finns en soffa här också, men den får vara ifred inatt känner jag.

När jag kommer hem sen så ska jag snurra några varv i sängen som en hund, lägga mig till rätta och SOVA!

Natti på er som får sova och faktiskt gör det också.

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Själv sov jag som en prinsessa inatt trots att jag är ensam med barnen :-) De sov heeela natten lång :-)

SV: Härligt att ni har lika som oss! Barnen äter mycket här hemma och RÖJER en hel del, hehe :-D

2012-07-28 @ 10:54:05
URL: http://www.mondoblog.se/emmalous/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0