Koffeinfritt

Nu är ju förstås detta inte kaffe. Jag har helt enkelt kommit på att jag blivit beroende av kaffe igen (inte att jag personligen Måste ha kaffe, utan att jag får ont i huvudet annars o sådär). Så nu har jag bestämt mig för att inte dricka kaffe i skolan mer, eller åtminstone inte regelbundet.
Planen är väl att jag ska sluta köpa i caféet i skolan också, men under kaffeavvänjningen vill jag ha något attribut.

Idag blev det turkisk yoghurt, hallon och valnötter. Bra mellis. Ska försöka minnas att ta med mig något motsvarande hemifrån. Tog med frukt idag men... Äter den när jag cyklar hem sen.

Sitter och lyssnar på hoffmeistro, så bra musik!

Ska på lektion snart igen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0