Frostat ur frysen!

Idag har jag minsann frostat ur frysen! Och med tre kastruller hett vatten, cirkulerande mellan spis och frys, gick det riktigt snabbt. Jag använde mig även utav en matkniv för att få isen att lossa lite fortare.
Så idag är jag nöjd med köksbestyr (förutom matlagning och disk då). Nu tänker jag attackera tvättkorgen, och se till att tvätta minst en maskin idag. Sedan tänkte vika lite tvätt tillsammans med mina småflickor.

Mer än så hinner jag inte. För efter det ska jag och flickorna förberedas och göras iordning så att vi kan komma utanför dörren ett slag.

Hej o hå!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Världens lyckligaste blivande mamma ♥

Det ska skrivas upp =) Vi har "vadslagning" här hemma så =) Ja jag tror det kommer gå bra =) Längtan är stor nu, speciellt eftersom det börjar bli ganska jobbigt =) Måste ses någon dag, tjejerna måste ju vara hyper stora nu ju =)

2009-08-05 @ 13:02:04
URL: http://dujagden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0