Jonas duktig!

Min älskade fästman har gjort fint här i garderoben. Precis när vi hade fått in datorn hit var det jätte fint, sedan hade vi sakta men säkert fyllt på med en massa strunt. Men nu är det, som sagt, fint igen. Och det känns genast mycket roligare att sätta sig ner här en stund (när man väl hinner).

Hela dagen igår tjatade J om att hon ville sova hos mormor. Men det gick tyvärr inte och svaret från oss blev därför: En annan dag, vi lovar. Hon väntar spänt över att få reda på vilken dag det blir, hon har ingen aning om att det kanske blir just idag! Min lilla skrutt, hon älskar sin mormor bäst av alla. Hihi, tack för den du! <3

Jag väntar bara på att min mormor ska ringa så att jag vet om J ska på inskolning imorgon eller inte. För om hon ska det, vill jag inte hoppa över det. Hon är trots allt hos mig varannan vecka bara. Och även om hon redan trivs i gruppen, behöver hon få all "tillvänjningstid" som möjligt, innan hon börjar där. Hon har förresten redan fått en vän. Dem träffade varandra på bussen igår, när vi skulle till stan. De blev till sig båda två!

Nej, plikten kallar. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Vad mysigt att hon redan har fått kompisar! :.)) Det är så viktigt för deras utveckling att de kan det sociala spelet:.)



Tack för din kommentar också!:.))

2009-08-11 @ 14:37:14
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Amanda - Världens lyckligaste blivande mamma ♥

Hehe ja gärna för mig att det är på G =) Blir konstigare och konstigare i magen =) Ja men får gärna gå snabbare ändå än 4 dagar =P Haha här önske drömmer man =) Hoppas jag slipper se Bm imorn men det gör jag väl såklart inte =( =) Hur är det med er ? Hoppas ni kan komma och hälsa på sen när bebisen kommit =) Saknar er ju =(

2009-08-11 @ 16:27:07
URL: http://dujagden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0