Russin - äckligt gott!

Jo, precis så tycker jag! Tanken på vad russin faktiskt är (skrumpna/soltorkade vindruvor) ger mig lite äckelkänsla. Men samtidigt är dem så goda, jag äter dem gärna och med god aptit.

Det är väl så det är, med mycket ätbart. Om man verkligen tänker på vad det egentligen är, känns det inte lika trevligt att äta. Men så äter man det ändå, om man heter Madde. Jag försöker oftast att slå bort den där tanken (speciellt om det är något gott och nyttigt jag är på väg att äta). Jag har sällan varit med om att ofrivilliga tankar styr mitt handlande. JAG vill styra mitt handlande (envisa klubben - vill du vara med?!).

Jag har inte så mycket mer att tillägga för i dag, känner mig riktigt trötter! Natti natti zZzZzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0