Host host

N har hostat natten igenom. Stackars lilla tjej! Hon har haft det otroligt jobbigt men har ändå kunnat somna igen om hon vaknat. Jag hoppas på att det blir bättre snart.

Egentligen skulle jag och tjejerna iväg till mormor idag så att J fick leka med dagbarnen. Men det blir nog som så att jag och J får åka iväg när Jonas kommit hem. Då är det visserligen inte lika många barn kvar, men det är roligare än inget för J.

Igår var jag och J på stan och handlade julklappar. Vi hann med mycket och hade för det mesta jätte roligt. Lite senare mötte vi även upp mamma och det var en utav dagens höjdpunkter för J. Nästa höjdpunkt var att vi åt på Mc Donalds senare, vilket händer otroligt sällan. Så det var hon väldigt nöjd över.

Nu ska jag tvätta lite och lite annat "skoj". Eller ja, först ska jag spela "vem där" med J :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm hade tippat på Ellen om Lexie skulle smittat nån utav dem. Nellie sov ju mest =P

2009-12-09 @ 09:56:55
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag ringde hyresgästföreningen men dom kunde inte hjälpa mig :0 Dom sa att jag skulle ringa miljökontoret.? Fick inget nummer dit och han jag pratade med va inte trevlig. Men jag ska ringa öbos VD och kolla vad hon/han säger =) Blir inget av så ringer jag tidningen =)

2009-12-10 @ 12:50:08
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0