Lillan 18 år!

Min lilla, lilla, lillesyster Nathalie fyller 18 år i övermorgon!

Det känns väldigt... Konstigt. Hon är min Lillan och nu blir hon helt plötsligt "vuxen", eller myndig kanske man säger?! Vart tar tiden vägen..? En återkommande fråga i alla möjliga sammanhang, men den känns relevant.

Vart tar egentligen tiden vägen?



Nathalie på 18 års (släkt)fikat igår.
Koncentrerad på ett paketet, inslaget med julklappspapper.
Fyller man dagen före julafton så gör man :)
GRATTIS I FÖRSKOTT!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit vad tiden går fort =) Hälsa grattis från mig =)

2009-12-21 @ 14:24:34
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Sabina

Oj, vad din syster var lik din mamma sådär i profil.



Jag hoppas verkligen allt är bra med er. Här börjar vi alla äntligen hämta oss från en hemsk magsjuka. :( Vi MÅSTE verkligen ses snart.



God Jul på er! Ge flickorna en stor kram från oss.



KRAMAR

2009-12-21 @ 23:49:17
URL: http://sabinamedf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0