Adressändring: Garderoben!

Datorn har adressändrat och bor numer i garderoben! Jag var på väg att ge upp ett par gånger på vägen, för att jag oftast inte orkar slutföra en sak samma dag som jag börjat den. Men nu är jag färdig! Nästan.... Måste bara fästa internetkabeln längs med väggen så blir det hur bra som helst (har redan fäst elkabeln)!

Jonas lagade kycklingburgare med bröd medan jag fixade med datorn, tur det för man blir ganska hungrig utav att pilla med småsaker. Skönt att äntligen fått ut datorn från vardagsrummet, den låter så förbannat (hightower = miljarders fläktar).

Sitter och ska kika lite bloggar nu. Sedan diska flaskorna, koka vatten och plocka undan lite (kanske tvätta en maskin?).

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

woohoo :)

Men du har samma bloggsdress va? ;)

Bara datan som flyttats hoppas jag..

2009-07-08 @ 21:52:16
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Zara

Hade också datorn i klädkammare förut. Blev som ett litet kontor :)

2009-07-09 @ 12:16:39
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0