En rolig kommentar

Haha fick en rolig (anonym) kommentar på inlägget "mums".

"wiiiiiiiieeeeeeeenerbrööööööööööd, choooklad, chips å dip, daim, kexchoklaaad, damsugare, bullar, småkakor, lakrits, surisaaaaaaaaaaaaar!!!"

Jag blir faktiskt inte sugen av att höra: wiiiiiiiieeeeeeeenerbrööööööööööd, choooklad, daim, kexchoklaaad, damsugare, bullar, småkakor, lakrits, surisaaaaaaaaaaaaar.

Däremot blev jag sugen på chips å dip, som stod som trea i kommentaren. Alltså lyckades du med det hela, DU FICK MIG SUGEN..! Haha!

MEN, jag tänker ändå inte gå och köpa något (sådeså!). Det är faktiskt inte lördag idag :)

Imorgon är det dock fredag och då är det helt okej, för då ska vi ha fredagsmys.
Tack föra alla "förslag" du gav mig, nu vet jag vad jag ska köpa imorgon; Chips å dip. MOHAHA!

Förresten, vem var det nu som skrev kommentaren? Någon skojfrisk gissar jag ;) 

Tack och hej  /En russinätande tjej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vet jag din svaga punkt! MOHAHAHA! Chips å dipp säger du!? CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS,CHIIIIIPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å dipp.

2009-07-19 @ 16:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0