Gjort om sidan igen!

Så här får det vara ett tag nu, orkar inte göra något mer avancerat för tillfället. J tyckte iaf att det blev bra, hon tyckte att bilden var jätte rolig.

Jag var otroligt trött när jag vaknade imorse. Inte helt konstigt eftersom att jag somnade i soffan igår kväll. Blev väckt utav Jonas imorse, vid 5 (om jag minns rätt) och förflyttad in till sovrummet. Sedan väckte J mig vid åtta, skönt att hon inte vaknade tidigare iaf. Och ett par kaffe senare är jag som en helt ny människa!

Senare idag ska vi iväg till min pappa, dels för att hälsa på och dels för att fira J som fyller 4 år imorgon. Tänk, min stora tjej blir fyra år! Det går inte att beskriva med ord hur snabbt tiden går, det är helt otroligt...

Nu ska jag snart bada J, blötdjuret. Hon var så trött igår eftermiddag/kväll så vi bestämde att hon fick lov att bada nu på förmiddagen istället. Vi får se hur det går med hennes nagellack. Jag kan inte annat än gissa att det kommer gå bort en del och hon kommer bli besviken. Försöker förklara att man kan måla om igen, med samma färg. Men hon vill inte ha samma färg, heller inte någon annan färg. Hon vill bara ha det nagellacket som sitter på (Tok-Fia). Barn och deras idéer *hihi*

Nej, nu smälter jag bort snart! Skriver mer en annan gång /Madde

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

haha knasiga familjen! :D

2009-07-02 @ 11:40:29
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hej hoppas allt är bra med er. Hur går det med tjejerna i denna värme? Mamma sa att hon hade fått mms av er men hon kunde inte kolla tråkigt nog man blir lite nyfiken. Ha det så bra Kram Sandra

2009-07-02 @ 16:11:10
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe nu såg vi fick hjälpa henne lite. :D

2009-07-02 @ 16:30:26
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0