J's kalas!

J hade många gäster över på (släkt-)fika idag och många paket blev det. Sockerrush infann sig såklart och trötthet efter kalasets slut var en självklarhet. Hon var väldigt glad och tacksam för vad hon fått, även om jag tror att hon inte riktigt hann uppfatta allt. Hon lekte med S och I på sitt rum efter fika o paketöppning, de hade hur kul som helst.
 
Nu har hon åkt till pappa och Jenny (dem och deras lilla nyföding var också med på fikat). Och om jag inte gissar helt fel så somnade hon i bilen på väg hem, annat vore konstigt!

Ska försöka ha ett litet barnkalas för henne nästa gång hon kommer också. I och med att jag i förväg inte riktigt vet när det blir, kommer inbjudningar per telefon :)

Nu orkar/hinner jag inte skriva mer. Måste röja upp här, det som Jonas inte redan gjort. Kanske skriver senare?

Hej och hå!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha nyföding, vilket roligt ord. bättre äb spädis som jag tycker låter äckligt...ne hon somna inte i bilen o hemma öppna vi mer paket o åt mat. men nu sover hon som en stock. =P

2009-07-05 @ 21:52:43
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0