KALAS!

Nu känner jag mig lite slö!? Jag har redan kontaktat flera stycken, både via telefonen och nätet. Men känner att det säkert finns någon mer att bjuda. Därför skriver jag nu också här:

Till mina vänner och bekanta, med barn: På torsdag, klockan 16, vankas det barnkalas. Det är inget avancerat; Lite glasstårta, någon kaka och saft. Sedan fiskedamm, lite barnmusik och fri lek. Om ni följer med barnen eller bara lämnar kvar dem här och kommer tillbaka senare och hämtar dem, är valfritt. Present behöver ni inte ha med er (om ni inte verkligen vill), huvudsaken är att J får bli lite uppvaktad.

Torsdag är nu sista försöket med barnkalas för J. Om det inte blir något (för att ingen kan komma), får det, som det ser ut nu, vänta tills nästa år. Det skulle kännas väldigt tråkigt, speciellt för J. Men jag känner att man nog inte kan lägga det hur sent som helst, det är trots allt en månad sedan hon fyllde.

Hör av er så snart ni kan, om ni vill komma. Och berätta hur många barn ni blir+om den vuxne blir kvar. Bara så att det blir lättare att planera mängden fiskedammspåsar, glasstårta och kakor ;)

God natt! /Madde

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Vi ska åka bort på torsdag men jag & barnen kan försöka komma iaf en stund, bara för Julias skull! Isf blir det lite senare på eftermiddagen?

2009-07-29 @ 00:14:40
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0