Kalaset börjar, NU!

På kalaset är: J och B (som ska sova över). Annars är det lika öde som i en westernfilm(förutom jag, Jonas, E och N). Tråkigt känner jag, men J tycker att det är lika kul ändå. Speciellt eftersom att vi har "pimpat" lägenheten med ballonger och serpentiner. Och så är dem ju så nära vänner.

Dessutom skulle familjen Korv titta förbi senare och det ser vi verkligen fram emot! Jag ska nog ringa till henne nu och höra vilken tid dem kunde komma, så bestämmer jag utifrån det när vi sätter igång o fika. Just nu leker flickorna på rummet, med stängd dörr såklart(privatliv börjar tydligen bli allt viktigare)!

A just det! Mamma hälsar på en sväng senare också! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh, hade jag haft ett barn hade jag kommit, trots det är flera mil bort.

Men hon får nog roligt ändå med Bella.

2009-07-30 @ 17:41:20
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0