Kan inte sova...

Kollade på film, det blev sent. Eftersom att vi inte kunde börja kolla förrän mycket senare än bestämt, då ömsom en eller ett par av barnen hade problem med sömnen (vaknade till osv). Vilket fall:

Nu känner jag mig lite ledsen och vet inte hur jag ska kunna somna. Inte på andra människor, men å J's vägnar. Det verkar som att det bara kommer en enda person till hennes barnkalas imorgon. Och det är en helt underbar liten kille. Men jag vet inte om det blir lika kul för J och honom om det bara blir två stycken, när det ska vara ett kalas. Då ska man väl vara åtminstonde tre eller fyra, fem? Jag hade inte tänkt ha något avancerat, hon är ju bara fyra. Men lite glasstårta, någon kaka och fiskedamm. Sedan det som barn tycker är roligast: Fri lek. Och kanske lite musik?

Men vi får se. Hur gör man när det blir såhär? Flyttar man fram, eller kör man på ändå?

/Madde

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ne men lilla pluttan! Vad har Julia för förväntingar då?

2009-07-25 @ 09:58:33
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Hej! Jo, jag fick din kommentar! Jag har haft fullt upp, mamma & emelie var här sen kan jag inte svara eftersom mina pengar är slut :(

Är helt slut & slö efter Hönöresan, jobbet & barnen..Kan vi komma & leka i veckan?

2009-07-25 @ 21:05:16
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh vad tråkigt, hatar när barn ska känna sig sådär ensamma som om dom inte har några kompisar.

Min dotter e ju rätt liten jämfört med Julia, men gillar hon crazy bebisar som e galna så kan vi gärna komma o leka någon dag.. haha

2009-07-27 @ 21:54:13
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0