Till dem som kommenterade förra inlägget!

Jag vet att ettåringar ramlar och slår sig ofta och jag vet att det beror på en blandning av nyfikenhet och dålig motorik. Det var just det jag menade med mitt förra inlägg *hehe*

Jag var sarkastisk och tänker absolut inte sluta blogga när flickorna börjar ramla och slå sig. Ni ska få veta allt om deras bulor och blåmärken, vilken färg dem har på plåstret osv.

Med förra inlägget ville jag bara skriva några rader till sådana som, utan minsta tanke, plitar iväg dumma kommentarer. Och hoppades på att dem skulle förstå piken. Inte på så vis att jag ville dumma mig tillbaka, utan bara så att dem kanske skulle bita sig i tungan nästa gång och tänka efter innan dem skriver. Kanske ställa en fråga istället, åtminstone. Och inte anonymt, så att man kan svara.

Jag har aldrig haft problem med dumma kommentarer. Det mest "dumma" jag har fått är:
chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip, chips å dip.
Eller något liknande, från en anonym. Denne (Mia? Korvas Jenny?) försökte få mig sugen på något gott. Och det fnissade jag åt, länge och väl. För det tyckte jag bara var roligt. Och det kan jag inte tänka mig att det  var menat på annat vis.

Däremot har jag många vänner som fått höra både det ena och det andra från anonyma uppläxare. Då säger jag: Visst om man verkligen har gjort fel och visst om personen inte gör sig anonym. Men att surfa runt på andras bloggar bara för att få släppa lite skit anonymt, är rena dumheterna!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Det var inte jag :) Lämnar alltid mitt namn!



Fan vad knas, ikväll kan jag kommentera hos dig (blogg.se öht), det kunde jag varken igår lr förrigår.

2009-07-27 @ 23:41:23
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Malin

näe. Hon heter Emma. Men när jag hittade Melissas blogg, så så gjag likheten. Tror det var bara en månad mellan deras tvillingpar.



Ja, det är jättejobbigt. Ibland känns det som att jag inte ska ha barn. (har haft ett missfall för herrans år sen och det kanske är ett straff att jag inte blir det nu)

Men ja, ett år måste jag nästan ge det.



haha, ja det var ju inte en så himla elak kommentar. :P Men jag har ju sett hur andra får kommentarer, jenny tex. det är så jävla ruttet. Om de sköter sitt så skulle det ju vara så mycket bättre.!



2009-07-28 @ 10:25:59
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0