Äntligen!

Jag är färdig med teoridagarna på körskolan! Nu återstår det bara att plugga hemma (och på körskolan), på eget intiativ. Vilket jag förstås föredrar. För dessa fyra dagar har varit:

Gå upp före alla andra, plugga, ta upp barnen, äta tillsammans, göra iordning dem med allt var det innebär, gå med J till dagmamman, ta en lång promenad med småflickorna, komma hem, leka lite, lägga dem, plugga och dricka kaffe, ta upp småflickorna, försöka plugga på golvet, ge småflickorna lunch, leka med dem tills det är dags att sova nästa korta lur, lägga dem, plugga och dricka kaffe, ta upp småflickorna, klä på ytterkläder på alla, gå till dagmamman, försöka få med mig J, ta en kortare promenad/leka en liten stund ute, gå hem, förbereda för middagen, äta (om jag ens hunnit det), göra iordning mig för att åka ungefär samtidigt som Jonas kommer, springa iväg på bussen, plugga under färden, gå av bussen, gå till körskolan, vara där i 2½h, gå hem till mamma (som bor i närheten) för att plugga lite till, ta bussen hem, plugga under färden, gå av, komma hem, äta kvällsmat, plugga ännu mer, sova.

SKÖNT ATT VARA KLAR MED TEORIVECKAN!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Åh, herregud :O Andas människa!

2009-11-22 @ 10:48:41
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0