Härmar

Jag såg precis att Sabinas vän Carro skrivit ett blogginlägg, och kände att jag var bra sugen jag med. Så här kommer ett, dock blir det inte så lång pga tidsbrist.

Här är vi sjuka och friska om vart annat. I förrgår kändes det som att jag skulle få ögonfluss eller liknande, igår kändes det nästan bra, idag känner jag inte utav det längre. Imorse hade jag ont i halsen, nu känns det inget. Och så där är det med hela familjen. Vi har varannan-dag-sjukan (känns det som). Dock har ingen utav tjejerna haft känningar i ögonen, som tur är.

Idag är min första mammalediga dag på 2 månader och ca 2 veckor. Det känns hur bra som helst, även om det är två arbeten och två matteprov kvar på skolan.
Nu är det bara jag och barnen och det känns så mycket mer naturligt än att studera. Jonas har varit jätte duktig när han varit hemma. Visst har vi inte haft samma rutiner med hemmet men barnen har han skött fläckfritt och det är huvudsaken. Min goa karl!

Nu hinner jag inte skriva mer! Tja


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lexie har några prickar under ögat, som såg ut som minifinnar i 2 dar men imorse såg jag att dom var borta. Kanske nån räserögonfluss som går?

2009-11-02 @ 11:27:28
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Carro

Hmm, härmar du mig här =) haha.



Skööönt att bara vara hemma med barnen igen =)



2009-11-02 @ 11:55:45
URL: http://neliasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0