Fortfarande sjuk

Jag kan trösta mig med att det gör lite mindre ont i halsen idag. Dock har jag blivit slemmig och drabbas emellanåt av hosta. Jag är täppt i högra näsborren, ända upp i någon utav bihålorna(känner det när jag snyter mig) och har lite ont i örat på samma sida. Dessutom har jag lite kramp över vänster lunga. Om det beror på att muskulaturen krampar eller om det är just lungan, har jag ingen aning om. Men kan inte annat än gissa på muskulaturen.

Nu orkar jag inte sitta här mer, för det gör ont i kroppen. Speciellt vänsterarmen nu när jag skriver.

Tack och hej, stackars mig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ne känner mig inte sugen på o köpa alls, så vidare jag inte kan betala med Lars böter nånstans =P

2009-09-19 @ 09:36:46
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0