Kill-i-kill

Brukar J säga när hon kittlar mig. Det värsta med det hela är att jag faktiskt är jätte kittlig! Men det är hon också, så jag killar tillbaka lite och då kiknar hon utav skratt.

Idag är J hos min mormor, tillsammans med de andra dagbarnen. Fast hon själv är inget dagbarn idag, hon är "bara" ett barn-barns-barn. Det ska bli intressant att se vad hon tyckte om besöket. Det var hon själv som ville dit, så det borde ha gillats.

Jag hade först tänkt att gå med tvillingarna i vagnen och hämta henne sen, men mormor ville köra hit henne efter att alla dagbarn slutat istället. Så att jag inte behövde gå så långt. Det hade inte gjort mig något att gå, men det är klart att hennes idé var mer praktisk. Tack mormor!

Idag slutar inte Jonas förrän kvart i sju. Jag vet redan nu hur trött jag kommer vara när han kommer hem. Phu.. Speciellt som jag var uppe med E inatt och ångbadade i badrummet, och efter det sov med henne på soffan i några timmar. Jonas vaknade som tur var till vid fyra och tog in oss till sovrummet.

Nu ska jag fortsätta med min kaffe här, sedan laga lunch till de två sovande små.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Antar att kaffe drickandet ökar när man får barn :P kram/ moster

2010-04-14 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0